13 Mart 2017 Pazartesi

Günesürgün - Deep Tone

Blogger olup veya blogları takip edip de Deep Tone'u tanımamak olmaz herhalde:) Blog dünyasının sevilen ismi Deep Tone 5. kitabı Günesürgün'ü çıkardı. Bu kitabı Dorlion Yayınları'ndan şubat 2017'de çıktı. Yazarımız bu kitabını önceki kurgu ağırlıklı kitaplarından farklı olarak "anı, günlük, otobiyografi" olarak tanımlamış, daha çok kendi yaşadıklarını yazmış. Gerçi yine kurgu kısımlar da var, mesela ben o akraba teyzeleri çok sevdim, Cemile, Firdevs, Azize ve Güzin, bize eski zamanın tadını veriyorlar çok güzel bir şekilde.

Ama dediğim gibi yazarın anıları kitapta ağırlıkta. Takipçileri bilirler Deep Tone çoğunlukla kurgu hikayeler anlatır veya okuduğu kitapları, izlediği filmleri anlatır, çok anlatsa da kendinden pek bahsetmez, en fazla mim sorularını cevaplar, o yüzden blog dünyasının gizemli kahramanıdır. Bu kitabında daha çok kendi yaşadıklarını yazmış, gerçi bu onun üzerindeki gizemi kaldırmıyor yine de:) 198 sayfalık kitabı yazar kitabı aylara bölmüş, nisan 2016'da başlamış ekim 2016'da bitirmiş. Hem düşüncelerinden bahsetmiş hem de yaşadıklarını anlatmış. Özellikle İstanbul, İzmir ve Ankara'yı anlatmış. Ben kitabı çok sevdim, Deep Tone kitabını çok keyifle,mutlulukla yazdığını söylemiş, gerçekten de okura da geçiyor bu keyif,mutluluk. Zaten yazar her zamanki o neşeli, esprili diliyle yazmış. Kitapta üç tane de şiir var. Kitabın son yazısı ise yazarın kitabına nasıl isim verdiğini anlatıyor ki ben onu da çok sevdim. Sonuç olarak sevgili arkadaşım Deep Tone'un beşinci kitabını çok sevdim, neşeli, eğlenceli, zaman zaman düşündürücü:)Ben Deep Tone'un sıcak, samimi ve esprili, kendine özgü dilini çok seviyorum, yazıları kafamı dağıtıyor, konularını çok ilginç buluyorum, çünkü kendisinin ilgi alanları çok geniş ve hiç bilmediğim konuları bazen ondan okuyorum, bu kitabını okurken de notlar aldım mesela. Deep Tone son derece özgün bir yazar ki bu bence çok önemli bir nokta. Bu güzel kitabın yolunun açık, okurunun bol olmasını yazarın daha nice güzel kitaplarla bizlerle olmasını diliyorum ve Günesürgün'ü herkesin okumasını tavsiye ediyorum:)

Yazar kendi kitabını şu yazısında anlatıyor.
Yazarın önceki kitapları hakkındaki yazılarım;
Sade ve Derin
Derin Mavi
Frambuazlı Hayat
Yani!


16 yorum:

  1. Deeptone'u tebrik ediyorum:) başarılarının devamını diliyorum, sen de çok güzel bir tanıtım yapmışsın, tüm kitaplarını da okumuşsun maşallah:))merak ettim kitabı. Teşekkürler Eren'ciğim,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Çok sağ olun, tabi okumaz mıyım, Deeptone hepimize destek olur her zaman:) çok teşekkür ederim değerli yorumunuza, sevgiler:)

      Sil
  2. heeeey senin yazcağını tahmin ediyoduuuum. hatta baktım haftasoonu dün gece de. bugün yazmışsıın. öğlen okudum hemen telefondan. baksanaa, cemile firdevs azize güzin gerçek yaaa hepsi benim baba tarafından büyüklerim, büyük halalar filan, akrabalarımı yazdım yaniii :) yani kurgu değil onlaar :) baksanaa, mesela bir de yunan adaları var, o da gerçek işte, geçen yaz bayramda annemlere gitmiştim, sonra 15 temmuzda bişiler oldu yaaa, annemler bırakmadıı istanbula, bi iki hafta filan izmirde kaldım, bak metroyla gezdiğim yerler var, herodot turları hepsi gerçek işte, sonra adalara gittim işte o mecburi tatilde, onları da yazdım. sadece aslında adalara yalnız gittim ama erasmus arkadaşları ile gitmiş gibi yazdım yani. sonra baksana, bir arkadaşın elinde bukowski gördüm aldım okudum ama içinde ayraç olarak majezik prospektüsü vardı, onu da yazdım işteee. sonra bak var ya alumni, annemlerde eski bir ingilizce kitabı buldum, içinde notlar vardı, onu da öyle yazdım, sonraa, mesela market var yedigün portakal, o da tümüyle gerçek, orda adımı alyoşa yaptım yanii. çeviri ve sinema da ağzımdan yazıldı. böle var büssürü şey işte. en sevdiklerim ise gündoğumu, yastık sohbeti 2 ve majezik. sonra o bohçacı da gerçek mesela :) dur anlatırım sana arada bu kitaptan. bir de bak ben kitabı görmedim daha sen gördün benden önce. bir de bu kitabı belki sevmezsin diyodum, çünkü denişik oldu. gerçekten de öyle gün gün yazdım yaniii :)

    YanıtlaSil
  3. Kitabı okuyorum. Bitirince ben de bir yazı yazarım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazınızı merakla bekliyorum, keyifli okumalar:)

      Sil
  4. heeey yaaa nolduuuu, ben dün çok uzun bir yorum yaptım sana kitabı anlattım. hani sen dün gel deyince hemen okudum, sonra öğleden sonra geldim yorum yaptım, fimoya da yaptım, o yorum çıktı buraya yaptığım çıkmadı, ay ben de dedim ki demek ki yorum uzundu okumaya zamanı olmadı, sonra yayınlıycak yanii, noldu ki acaba ben mi yanlışlık yaptııım :)

    YanıtlaSil
  5. ay bak şimdi kontrol ettim dee, turgayın yorumu ve senin yanıtın gmailde var yani "beni bilgilendir" yapmışım ama yorumum gözükmüyoor, gelmedi mi kiiii :)

    YanıtlaSil
  6. Ay Deepcim kusura bakma, herhalde üst üste geldi yorumlar, baktım bloggerdan ordan gördüm şimdi , ay gerçek mi onlar da? Teyzelere bayıldım :) supersın Erasmus arkadaşları ile iyi gezmişsin yalnız:) hepsi süper, bravo :)

    YanıtlaSil
  7. Deep'in kitabını okumayan ben kaldım heralde. çok güzele benziyor. sabırsızlanıyorum okumak için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet mutlaka tavsiye ederim, hele de hikayelerin gerçek olması merakımızı arttırıyor:)) teşekkür ederim yorumunuza, sevgiler:)

      Sil
  8. ay bak mesela, apartmanda sarhoş biri vardı camları filan kırdı onu o gece yazdım, bir iki teyze kavga ediyor, müjgan teyze diye biri, o da annemlerin apartmanındaydı işte. ben de yazdım biraz komikleştiriyom azcık tabisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet okuyunca komik ama eminim komşu olarak şahit olmak pek hoş olmasa gerek:) valla bravo Deep'cim nerelerden malzeme buluyorsun..:) o iki teyzeye de şok oldum bu arada, kadıncağıza neler yapmış Müjgan Teyze yaa:)

      Sil
  9. o teyze biraz demanslıymış :)

    YanıtlaSil
  10. Diger kitaplarini okuma sansim oldu hatta yurtdisinda bulamadigim için sevgili Deeptone elime ulasmasini sagladi. Bunu da ne yapip edip bulacagim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç cevap veriğim için kusura bakmayın öncelikle:) Deeptone hem iyi bir yazar hem de düşünceli bir arkadaş değil mi? Yorumunuz için teşekkür ederim, sevgiler:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...