18 Mart 2016 Cuma

Yani! - Deep Tone


Blog dünyasının sevilen ismi, çok sevdiğim arkadaşım, pozitif, neşeli, eğlenceli ve nazik yazarımız Deep Tone dördüncü kitabıyla karşınızda! Dördüncü kitabı Gece Kitaplığı’ndan şubat ayında çıktı. Kapak tasarımını çok beğendiğimi ve kitapla çok uyumlu bulduğumu da belirtmek isterim. Kitabı çıkar çıkmaz aldım tabi. 223 sayfa olan Yani! 3 bölümden oluşuyor. Blogunu takip edenler Deep Tone’un dizi halinde devam eden karakter öykülerini bilir. İşte kitap Gece, Çağla ve Simay olarak üç bölümden oluşuyor. Sanırım bunlar Deep Tone’un en eski karakterleri. Hepsi de çok eğlenceli ve nevi şehsına münhasır karakterler:)

Gece 20 yaşında, çellocu, hem okula devam ediyor hem de konserler veriyor. Galata’da oturuyor. Yalnızlığı seviyor daha çok ve müziğe adamış kendisini. Çok ilginç birisi, mesela kekle besleniyor sürekli.

Çağla 16 yaşında, liseye gidiyor, deli dolu bir kız. Hem aile ilişkilerini anlatıyor hem de arkadaşlarıyla olan maceralarını. Genç olduğu için internette çok zaman geçiriyor. Değişik espirileri var, beni bayağı güldürdü:)

Simay 24 yaşında, makine mühendisi, yalnız yaşıyor. İşi Karaköy’de, evi Halaskargazi’de. Ama gezmeye, kültürel etkinliklere, yemeğe içmeye çok vakti gidiyor. Çok arkadaşı var, çevresi geniş ama sevgilisi yok. Çok geniş ilgi alanları var. İstanbul’u çok geziyor. En ilginç bilgileri o verdi bana. Hayalimde onu Merve Boluğur gibi canlandırdım :)

Kitap inanılmaz eğlenceli, karakterler o kadar canlı ki, sanki gerçekten mevcutlar bu kişiler. Çok keyif aldım okurken, yazarımız kendisi gibi neşeli, keyifli bir kitap yazmış yine, hem bolca güldürüyor hem de çeşitli konularda da ilginç bilgiler veriyor satır arasında. Bolca filme, müziğe gönderme var, bu tip göndermeler benim çok hoşuma gidiyor, hemen açıp bakıyorum “neymiş” diye. Yani! İsmi de üç karakterimizin de ağzından çıkmış olabilir, isim de çok iyi gitmiş bence. Tam bir yaz kitabı Yani!, sıkmadan, germeden keyifli keyifli havuz başında plajda okunur. Yine Deep Tone’dan çok beğendiğim bir kitap oldu, sevgili arkadaşımı tebrik ediyorum ve bu güzel kitabına yayın hayatında başarılar diliyorum:)



8 yorum:

  1. ayy yaniiii, bak dün akşam yorumunu görünce okudum şimdi de okudum çok şekerişko yazmışın yaa. merve boluğur yakışır evet onu modada görüyom hoş biri tabii. bi de, bu kitap diğerlerinden az farklı oldu ya, hem konulu :) hem uzun öyküler :) o yüzden beğenmene sevindim. yine okurum bu yazını gelip arada, bi de bloguma da koycam zaten. bak gece bana benziyor bi yönüyle, yalnızlık filan seviyo ya işte resim sanat filan bu benim içedönük yönüm gibi sanki. çağla da bana benziyo, o da çocuksu yönüm. simayı kendime hiç benzetemiyom. o çok kıpırdak yaa. ama gezmesi güzel. ha haa baksanaa ben de onlaru gerçek sanıyom valla. galatada yürüeken geceyi hayal ediyom mesela, çağlayı okulda arkadaşlarıyla hayal ediyom, simayı da fellik fellik gezerken :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Deepcim. Evet farklı ama tam da yaz kitabı olmuş, çok eğlenceli, okurken anlıyorum kendinden de birşeyler kattığını karakterlerine, evet en çok Gece'yi okurken sana benzettim çünkü yalnızlığı sevdiğini biliyorum, Çağla deli dolu, espirleri seninkilere benziyor:) sonra sutopu oynamak istemesi falan, evet..:) Çok güzeldi gerçekten, tekrar tebrikler:)

      Sil
  2. yaza okumayı düşündüğüm kitaptır , iyidir deep ya :D

    YanıtlaSil
  3. Deep kitaplarından birini okumak bir türlü nasip olmadı:(((Sizde öyle güzel anlatmışsınız ki içim gitti.En kısa sürede okumak niyetindeyim👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim Zehra Hanım pişman olmayacaksınız, çok eğlenceli keyifli bir kitap gerçekten, sevgiler:)

      Sil
  4. İsminden midir çello çaldığından mıdır bilemiyorum ama "gece"yi sevdim ben. Tam gece gibi gizemli ve içe dönük. Merak ettim Deep'in kitabını. En kısa zamanda ben de alacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Gece çok ilginç bir karakter, gizemli biri:) ben çok beğendim siz de beğenirsiniz umarım, keyifli okumalar, sevgiler:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...