11 Nisan 2015 Cumartesi

Derin Mavi - Deep Tone

Blog dünyasının çok sevilen ismi sevgili Deep Tone daha önce ilk kitabı Sade ve Derin ile bu sayfaya konuk olmuştu. Çok kısa bir aranın ardından ikinci kitabı Derin Mavi, yine İkinci Adam Yayınları’ndan ocak 2015’de çıktı. Blogunu çok severek takip ettiğim Deep yine sevenlerini mutlu edecek bir kitap yazmış. 145 sayfalık kitap iki bölümden oluşuyor. İlk bölümde şiirler, ikinci bölümde ise öyküler var. Şiirler kesinlikle arkadaşımızın hassas ruhunu yansıtan duyarlı, içten, umut dolu ve zaman zaman da sorgulayıcı. Benim en sevdiğim şiirler Ekinoks ve Kendini Sen Sanan Şiir oldu. Kendini Sen Sanan Şiir’den bir dörtlük;

Ayaklarını suya sok bu şiirden
Okurken kalbin serinlesin
Uykudan önce oku
Belki sen de düş görürsün

Öyküler ise yazarın gözlemci tarafını gösterdiği bir mecra olmuş. Çok farklı insanları anlatmış yazar, onu okuyunca “aa evet, var böyle insanlar,” diyebiliyorsunuz gülümseyerek veya kahramanının şeytanla konuştuğu öyküler sizi düşündürebiliyor. Ama kesinlikle hem şiirlerde hem de öykülerde yazarımızın sorgulayan, hassas kişiliğinin yansımasını görüyoruz. Deep Tone’un bu ikinci kitabını da çok beğendim, ona bu kitabıyla başarılar diliyor ve son derece üretken yazarımızın üçüncü kitabını da merakla bekliyoruz. Kapağın ise Deep Tonu’un düşündüğü kapak olduğunu söyleyeyim, gökyüzünün derin maviliklerinde özgürce uçan bir martı, onun özgür ruhuna gerçekten de çok uygun bir kapak olmuş:)

19 yorum:

  1. oleeey gelcem yineeee :)

    (kendini sen sanan şiir, olacak amaa) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekleriiimm:) ama kitapta öyle yazıyordu yaa, tamam düzeltelim..:)

      Sil
  2. Eveet,Deep çok iyi gözlemcidir. İnsanı tanımasa bile onun hakkında birkaç fikir sahibi olur illa. :)

    YanıtlaSil
  3. Okunup dönüp tekrar okunacak olması ayrı bir özellik kitaplarının, sahi bahar indirimi sürüyor idefix ten aldım gelecek bakalım bu kez çevreme hediye için sipariş verdim :)http://www.idefix.com/kitap/derin-mavi-deep-tone/tanim.asp?sid=AGK77EC0LM2MYWE13B4W 6.24._

    YanıtlaSil
  4. Bir de bişi sorcam Bloglovin de izleyemiyorum sizi sorun mu var?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum size, dönüp dönüp tekrar okunacak bir kitap:) ben de bakın idefix linkini paylaştım, evet:) Bloglovin'i açınca Telekominikasyondan mesaj çıkıyor "bu siteye idari tedbir kararı konmuştur," diye, onunla ilgisi olmasın?:)

      Sil
  5. özgür ruhlu ve hassas. çok doğru tanımlamışsın yaa :) gözlemci deyince de aklıma cem yılmaz geliyor yaa :) bi de gözleme var bak o da güzel de mi :) ne güzel yazıydı, bak valla sade ve derin olmuş işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim Deepcim, evet benim de aklıma Cem Yılmaz geliyor "e gözlem yapıyor şekerim", diyeceğim seni soranlara:))) çok teşekkür ederim, sağ taraftaki sürprizimi de gördün umarım?:)

      Sil
    2. ivit çokoş çok gördüm tabiiiii sevelim sevilelim :)))

      Sil
    3. sevelim sevilelim ivit:))

      Sil
  6. evet, deepin 2. kitabı benim de okunacaklarım arasında , sıra gelecek inş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep'in yazma hızına okurları yetişemiyor:)) keyifli okumalar, sevgiler:)

      Sil
  7. Ben de Deep'in hızına yetişemeyenlerdenim Eren :) kitabını henüz okuyamadım ama yorumlar çok olumlu hem Deep yazarsa iyi yazar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Aslıcım aynen, biz de Deep'in değişmez hayranları olarak hep onunla olacağız inşallah:)

      Sil
    2. :)) teşekkür ederiz:)

      Sil
  8. Merhaba, Deeptone den geldim, takipteyim bana da beklerim
    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşgeldiniz, teşekkür ederim, sizin de çok güzel bir blogunuz var:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...