8 Ocak 2017 Pazar

Golden Time

2013 yılında J.C. Staff stüdyosu tarafından yapılan Golden Time 24 bölümden oluşuyor. Bu arada J.C. Staff stüdyosu Toradora!, Kaichu wa maid- sama ve özellikle de Shokugeki no souma gibi başarılı animeleri üreten bir stüdyo.

Konumuz şöyle; Tada Banri hukuk okumak için Tokyo’ya gelmiştir , burada kimseyi tanımıyordur, ama ilk gün Mitsuo ile tanışır ve hemen arkadaş olurlar. Tanışalı daha bir saat bile olmadan Mitsuo’nun ona takıntılı bir şekilde aşık olan çocukluk arkadaşı Kaga Koko gelir ve Mituo’ya çiçekle saldırır. Mitsuo’nun korktuğu olmuştur, Koko da sırf Mitsuo ile beraber olabilmek için aynı bölümü tercih etmiştir. Mitsuo bu çok güzel ve bakımlı kızdan kaçarken mecburen Banri’den yardım ister, iki arada bir derede kalan Banri okulda kimseyi tanımayan Koko’nun tek arkadaşı olmuştur, bu yakınlık Banri’nin Koko’ya aşık olmasını sağlar. Koko da kısa süre sonra bu aşka karşılık verir. İkili çok mutludur. Bu arada onlardan bir üst sınıftaki Linda’nın davetiyle festival kulübüne katılırlar. Ancak Banri’nin bir sorunu ortaya çıkar, lise son sınıfta köprüden düşen Banri hafızasını kaybetmiştir ve geçmişini hatırlamamaktadır. Ama bir gün geçmişi hatırlamaya başlar ve her şey karışır.

Romantik, okul, dram türündeki bu anime fazla sıkmadan, olayların suyunu çıkarmadan ilerliyor. İmdb puanının da 7,7 olduğunu ekleyeyim. Doğrusu benim animelerde en hoşuma giden şeyler Japonların günlük hayatına dair verilen ayrıntılar ve sıcak, gerçek arkadaşlık ilişkileri. Bu anime daha çok Banri ve Koko’nun yaşadıklarına, özellikle de Banri’nin rahatsızlığına odaklıydı, ama dediğim gibi konu çok ilginç olmasa da sıkıcı değildi, bu yüzden ortanın üstü puan veriyorum  Müzikler, jenerikler, çizimler güzeldi. Ayrıca kahramanlardan biri de 2006 yılında yayınlanan ve studio Madhouse’ın elinden çıkma efsanevi anime “Nana”’nın müzisyen Nana’sıydı. Fraklı bir stüdyonun karakterini kullanmaları ilginç gerçekten.

8 yorum:

  1. Animeyi 12. bölüme kadar izleyip yarıda bırakmıştım. Tada Banri karakterinin ruhu ve kararsızlığı sinirlerimi germişti. :) Fırsat bulunca bitirmeyi düşünüyorum. :) Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Tada Banri gerçekten sinir ediyor insanı:)) kaliteli bir anime olmasının hatırına izleniyor, ben teşekkür ederim yorumuna, geç cevabım için kusura bakma, sevgiler:)

      Sil
  2. ya ben bunları izleyemiyorum , izlemedim ki daha ömce çok çizgi film gibi geliyorlar , ben çizgi filmde sevmem , evet biraz enteresan ama çizgifilm sevmeyen bir çocukluk bilmem neden .?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç cevabım için kusura bakma Eylem'cim, çocuksu olanları da var konusu son derece ilginç olanları da, Death Note mesela soluksuz iletiyor, filmini bile yapacaklarmış Amerikalılar:))

      Sil
  3. ah, tam bende Nana'mız da bu serideydi diyecekken yazdında görmemle birlikte gülümsedim. seriyi izlerken Nana'yı görmemle hayli bir şaşırmıştım. :D hatta myanimelist'te Nana'nın sayfasına göz atıp karakterin bulunduğu serilere göz gezdirmiştim ama golten time'ı göremeyince 'nasıl olur? Nana bildiğimiz Nana ama' dediğimi anımsarım. güzel bir üniversite serisiydi. üniversite serilerinin fazla olmayışından dolayı golden time'ı beğenmiştim fakat beni derinden etkileyen serilerden biri değildi açıkçası. yine de hoş diye anıp önerebileceklerimden biriydi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ne kadar şaşırtıcı ama değil mi?:)) evet üniversite serileri güzel oluyor,itazura na kiss'in de ikinci sezonu üniversitedeydi, güzeldi:) evet kaliteli bir anime sonuçta, teşekkür ederim yorumuna, sevgiler:)

      Sil
  4. listeye aldım izlerim :) şu miraculous ladybug izlediniz mi evde çok tatlı yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izleyemedim daha Deepcim sıra gelmedi..:))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...