22 Mayıs 2016 Pazar

Craft a Dream ve Aile Hazinemiz

Aslında bu yazıyı çok daha önceden yazmam gerekirdi ama yazılarımı hep önceden yazıp programlıyorum ve yeni yazı yazacak vaktim olmamıştı pek. Gerçi "eh bunun için vakit bulmalıydın bir şekilde" diyeceksiniz, çünkü paylaşmak istediğim şey o kadar güzel ve benimiçin o kadar değerli ki...Eğer siz de benim gibi scrapbooklara meraklıysanız şimdiye kadar çoktan sevgili Bahar'ın blogu Craft a Dream 'i keşfetmişsinizdir. Keşfetmediyseniz de mutlaka bakın, onun blogu uzun zamandır sık sık ziyaret ettiğim, keyifsiz olduğumda keyfimi yerine getirmek için gezindiğim muhteşem bir yer. Eh, bu kadar bakıp da kendim için istemesem olmazdı tabi:)


Doğrusu bundan önce de yabancı sitelerde az gezinmemiştim ama hiç biri beni bu kadar etkilememişti çünkü onlar kesinlikle bu kadar zarif ve özenli, titizlikle yapılmış değildi, üstelik Bahar bunları tamamen sizin isteğinize göre yapıyor, ama ben benimkinin sürpriz olmasını istemiştim, o da muhteşem bir sürpriz yapmış bana:) Paketimi alınca beni görmeliydiniz, o kadar duygulandım ki, düşünün birisi benim zevkimi, beğenimi düşünerek bu kadar zor, yorucu bir eser ortaya çıkarıyor. Üstelik bir de bana çok güzel bir sürpriz daha yapmış, iki tane kitap ayracı ama tabi hiç de sıradan olmayan, harika şeyler:) Kısacası bu albüm beni her şeyiyle inanılmaz mutlu etti. Bir de Bahar'cığım blogunda benden öyle güzel sözlerle bahsetmiş ki blogunda, bir kadar daha mutlu etti beni. Tabi bu kadar incelikli, sanatsal bir işle uğraşan birinden başka ne bekleyebilirsiniz ki, aynı elinden çıkan işlerin zerafetini taşıyan, harika bir insan gerçekten, sırf onun gibi tatlı bir insanı tanımak bile çok güzeldi. Eğer siz de sevdiğiniz birine özel bir hediye vermek, çocuklarınıza yadigar bırakacağınız sanatsal bir albüm edinmek isterseniz ilk aklınıza gelecek alternatif bu olmalı bence. Bu arada Bahar blogunda o kadar güzel resimlemiş ki ben kendim onun kadar iyi resimleyemeyeceğim için sizi de albüme bakmak ve videosunu izlemek için oraya alayım :)

8 yorum:

  1. Eren'ciğim albümünü güle güle kullan, Bahar'la saymadım ama epeydir blog arkadaşıyız, ben de çok severim kendisini, harika şeyler üretiyor, sevgilerimle. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, evet harika şeyler hepsi, blogunu gezmeye doyamıyorum gerçekten:) sevgiler:)

      Sil
    2. Müjdem geçenlerde 2012 yılında birbirimize yazdığımız yorumlara denk geldim. Vay be, yıllardır arkadaşız ve ben de seni çok seviyorum:)

      Sil
  2. Ya Ereeeennnn:))) Sen nasıl güzel bir insansın, hiç beklemiyordum, albümü falan boşver,ben sürpriz diye buna derim:) Çok yorgundum, uçtu gitti bir anda. Çok tatlısın, çok iyi yüreklisin, seni sanki yıllardır tanıyorum da çok eski dostmuşuz gibi hissediyorum. Bu yazının üzerine de burada olsan sanırım sımsıkı sarılırdım, o yüzden kalbimin en en içinden gönderdiğim teşekkürlerimin kolları olduğunu ve sana sarıldığını farzet lütfen:) Çok öpüyorum ve hem güzel sözlerinle günümü güzelleştirdiğin hem de karşıma çıktığın için çok çok teşekkür ediyorum sana:) İnşallah bir gün yüzyüze görüşme fırsatımız da olur, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Bahar'cım tamamen aynı şeyleri hissediyoruz karşılıklı inan, senin bu güzel yorumun da güne harika bir başlangıç oldu benim için, teşekkürün geldi sardı benim, benim bu yorumum da seni kocaman sarsın:)) ben de çok çook teşekkür ederim sana, aynı dileklerle sevgilerimi gönderiyorum, çok öpüyorum:))

      Sil
    2. Ah Bahar'cım tamamen aynı şeyleri hissediyoruz karşılıklı inan, senin bu güzel yorumun da güne harika bir başlangıç oldu benim için, teşekkürün geldi sardı benim, benim bu yorumum da seni kocaman sarsın:)) ben de çok çook teşekkür ederim sana, aynı dileklerle sevgilerimi gönderiyorum, çok öpüyorum:))

      Sil
  3. evet ya çok zarif olmuş bahar daaaa eski arkadaşımız yaaaa :) bücürük eren deep eski tüfenglerden olduk artık bizler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tek kelimeyle zarif değil mi?:) hahaha Deepciim güldürdün yine beni:) öyle olduk gerçekten, maşallah diyelim:))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...