23 Şubat 2016 Salı

Cinayet Çiftliği - Andrea Maria Schenkel

Kitapyurdu alışverişimde 50 TL üstü alışveriş yapanlara 2 TL olduğu için almıştım bu kitabı, her hafta bu şekilde kampanyalı kitaplar da değişiyor bu arada. Kitapyurdu'nun bu küçük sürprizleri çok hoşuma gidiyor. Gelelim kitabımıza Domingo Yayınları'ndan 2010'da çıkmış kitabımız 181 sayfa. Domingo Yayınları sevdiğim bir yayınevi, çeviriyi de yine favori çevirmenlerimizden Dost Körpe yapmış. Kitabın üzerinde "International Bestseller" yazıyor (Türkçesinin yazmasını tercih ederdik tabii), ayrıca roman Almanya'da da iki ödül kazanmış ve de 500.000 adetin üzerinde satarak satış rekorları kırmış. Bu bilgiler malesef kitabı okuduktan sonra beni şok etti:))

Evet, kitabımız ikinci dünya savaşının hemen sonrasında geçiyor, Danner ailesi köyde herkesten uzaktaki çiftliklerinde yaşamaktadılar, ancak aileyle ilgili uygunsuz söylentiler de köydeki herkes tarafından bilinmektedir. Bir gün tüm aile, Danner'ların küçük torunları da dahil vahşice katledilmiş olarak bulunur. Ancak bunu kimin yaptığı tam bir muammadır. Kitap aralara olayla ilgili kişilerin anlattıkları da serpiştirilerek yazılmış. Benim için tam bir hayal kırıklığı oldu, ne bir gizem veya gerilim tadı alabildim ne de edebiyat keyfi. Hatta sinir bozucu kısımları nedeniyle de "keşke okumasaydım" dedim. Nasıl iki tane ödül almış, nasıl çok satmış anlamadım doğrusu... Keyifli okumalar.

6 yorum:

  1. ben de heyecan yoksa keyif almıyorum kitaptan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman bu kitabı size hiç tavsiye etmiyorum:)) yorumunuz için teşekkür ederim, sevgileR:)

      Sil
  2. ha haa okumayım taam. dost körpe evet yaaa bişiler de yazıyodu o galibağaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bir iki romanı varmış sanırım, eminim güzeldir:)

      Sil
  3. o zaman edinmeyiz biz de ki :D teşekkür ederiz ,:d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Eylemcim üstünü çizebilirsin..:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...