1 Ağustos 2015 Cumartesi

Bir Sanatçı Gibi Araklayın - Austin Kleon

Austin Kleon bir yazar, şair ve müzisyen. Kendisi özellikle yaratıcılıkla ilgili yazdığı bu kitabıyla meşhur oldu bildiğim kadarıyla. Genç yaşına rağmen yaratıcılıkla ilgili süper tespit ve tavsiyelerini Bir Sanatçı Gibi Araklayın kitabında toplamış, tam bir cep kitabı. Mesela yazmak isteyenlere hep "en iyi bildiğinizi yazın" derler ya Kleon "okumak istediğiniz kitabı yazın," diyor. Çok da anlatılacak bir kitap değil, eğer yaratıcılıkla ilgileniyorsanız tavsiye ederim bu kitabı, ben ilham verici buldum. Bu arada kitap ilginizi çektiyse Hikmet Hükümenoğlu'nun blogundan hem kitapla hem de yaratıcılıkla ilgili şu ve şu yazılarını okuyabilirsiniz. Keyifli okumalar.

6 yorum:

  1. paylaşım için teşekkür!

    çok iyi oldu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim yorumunuza, keyifli okumalar:)

      Sil
  2. Sizi mimledim, iyi eğlenceler :))

    http://iremvekitaplar.blogspot.com.tr/2015/08/blogger-life-mimi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, en kısa zamanda cevaplamaya çalışacağım, sevgiler:)

      Sil
  3. ay dur bunu not alayım.

    ben de yaratıcılıkla ilgili şu müthiş kitabı sölüyim. oku yaaa inanılmaz bişi. rollo may-yaratma cesareti.

    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Deepcim ben de Rollo May'i not aldım, başka bir sürü ilginç kitabı daha varmış, ilginç:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...