28 Haziran 2015 Pazar

Kalbim Sende Kaldı- Judith Mcnaught

Judith McNaught çok sevdiğim bir yazar ve aşk romanı okumak istediğimde ilk aklıma gelen yazar. Ben onun hep tarihi aşk romanlarını okumuştum ama kendisi az da olsa günümüzde geçen aşk romanları da yazmış. Kalbim Sende Kaldı yazarın ilk romanlarından biri ve günümüzde geçiyor -yani 1984 yılında:)

Kahramanımız Lauren müzik bölümünde yüksek lisans yapmış baaşrılı bir piyanisttir. Ancak babasının rahatsızlığından dolayı acilen paraya ihtiyacı vardır ve müzik ona para getirmemektedir. Böylece babasının araya girmesiyle uzaktan akrabası olan zengin iş adamı Philip Withworth ile görüşmeye gider. Philip ona rakip firma Sinco'da işe girerek, kendi bilgilerini sızdıran köstebeği bulması karşılığında bol miktarda para ve rahat bir yaşam teklif eder. Bu teklif Lauren'ın aklına yatmaz ama tesadüfen tanıştığı yakışıklı Nick'in de orada çalıştığını öğrenince Sinco'da sekreter olarak işe girer. Nick ile aniden ateşli bir ilişkinin içinde bulur kendini. Ancak o tahmin sandığı kişi değildir, o Sinco'nun sahibi iş adamı Nick Sinclair'dir. Nick'in yüksek egosu ve Lauren'ın sırları birleşince olaylar içinden çıkılmaz bir hal alır.

Hayalimde Nick Sinclair:) (Supermen dizisinin yıldızı Tom Welling)

Yazar ilk romanı tarihi konulu İçinde Aşk Saklı'yı pazaralama konusunda sıkıntı çekince, o kitabı bir kenara koyup günümüzde geçen bir iki roman yazmış. İşte bu da onlardan ikincisi. Orijinal adı Çifte Standartlar'mış ancak ben konuyla pek de bağdaştıramadım. Fena bir kitap değildi, sayfaları hızla çevirip Nick Sinclair ile Lauren'in aşkını heyecanla okudum. Ama tabi ki favorim yazarın tarihi aşk romanları. Onların yanında biraz yüzeysel kaldı bu kitap. Yazarın tarihi aşk romanlarına devam..:)Keyifli okumalar:)

4 yorum:

  1. dün dr de bu yazara bakıyodum yaa ne çok kitabı var. okusam mıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşk romanlarını seviyorsan oku derim, ama benim favorim tarihi aşk romanları:)

      Sil
  2. Judith Mcnaught benimde romantik tarz yazarlar içerisinde en sevdiğim yazardır. içinde Aşk Saklı'yı, Sonsuza Kadar, Cennet ve bu yorumladığın eserini sevmiştim. okumadığım daha kitabı var. Romantik takılmak istediğimde okuyacağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de öyle gerçekten:) ilk okuduğum kitabı Sonsuza Kadar'dı, çok beğenmiş ve hemen diğer kitaplarını okumuştum, yorumunuz için teşekkürler, sevgiler:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...