14 Mayıs 2012 Pazartesi

İkinci Kitap Çekilişi


Merhaba, yine bir çekilişle karşınızdayım:) Bu sefer 4 kitabımız var, bu kitaplaran istediğiniz birini seçebilirsiniz. İlki Ateşe Atlayanlar, bu kitabı okuyalı uzun zaman oluyor ama geçenlerde Kitap Notları'nda okuyunca aklıma geldi, güzel bir kitap, ben blogumda yayınlamadım ama kitap resminin üstüne tıkladığınızda Kitap Not'tan kitap hakkında bilgi alabilirsiniz. Ateşböceği Yolu ve Bir Dinazorun Gezileri daha önce okuyup yorumunu yazdığım kitaplar, üstlerine tıkladığınızda benim yorumlarımı okuyabilirsiniz. Alacakaranlık'ın üstüne tıkladığınızda Okur Yazar Nane Şekeri'nin bu kitap ve Stephanie Meyer'in diğer kitapları ile ilgili yazılarına ulaşabilirsiniz.
Çekilişe katılmak için izleyicim olmanız ve blogumla ilgili aşağıya yorum yapmanız yeterli, ve tabi mail adresinizi yazmayı unutmayın:)
Çekilişimiz 1 hafta sürecek, haftaya pazartesi yani 21 Mayıs'ta kazanan açıklanacak.

Kitap Bahçesi'nden Çekiliş

Bir çekiliş de Kitap Bahçesi'nden, birbirinden güzel kitaplar seçmiş, katılmak için tıklayınız. Herkese iyi şanslar:)

37 yorum:

  1. ben çok isterim,blogun takipçişiyim..umarım lanslı olurum :)

    YanıtlaSil
  2. Ben varım:) Ateşböceği Yolu'nu okumak isterim:)
    suzan_agac@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. Erencim Ateşe Atlayanlar İlgimi çekti bu tür konularda pek şanslı değilim ama hadi hayırlısı diyelim:)))

    Bu arada birincisini ne zaman yaptın da benim haberim olmadı:)))

    YanıtlaSil
  4. Güzel kitapları hatırlattığıma sevindim :) Ben Ateşe Atlayanlar'ı ve Bir Dinazorun Gezleri'ni okuduğum için Ateş Böceği Yoluna talibim. Kitap hakkındaki yorumun pek cesaretlendirici değil ama bir de ben deneyeyim;) Sevgiler!

    YanıtlaSil
  5. mail adresimi yazmayı unuttum :) kitaplik.blog@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. Ateşe Atlayanlar'a talibim canım. Ne güzel karşılıklı iki çekilişimiz bir arada. Kitap ve kozmetik çekilişlerine bayılıyorum. :)

    Bloğunla, kitap bloğu avına çıktığım bir gün tanıştım. Her kitap bloğunu takip etmem; sadece güzel paylaşımlarda bulunanları. :) Bloğun çok güzel, çok güzel şeyler paylaşıyorsun. Başarılarının devamını dilerim.

    delikitap@windowslive.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili delikitap, ben de çekilişlere bayılıyorum:) blogumla ilgili güzel yorumun için çok teşekkür ederim, ben de aynı şeyleri senin blogun için düşünüyorum, sevgiler:)

      Sil
  7. Merhaba, Ateş Böceği Yolu'na talibim :)
    İzleyicinizim..
    filizpink@gmail.com..

    YanıtlaSil
  8. Bir Dinozorun Gezileri'ni hep merak etmişimdir.
    Hem belki bu hafta doğum günümün şansına bana çıkar.
    batmayangunes13@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. Bir Dinozorun Gezileri okumak istediğim bir kitaptı. Görünce mutlu oldum. Şanslı kişi olurum umarım :)

    YanıtlaSil
  10. Canım Eren hayırlı olsun çekilişin :) en güzel hediye bu işte..

    YanıtlaSil
  11. BLOĞUN ÇOK GÜZEL ÇOCUKLARIM İÇİN KATILIYORUM ONLARA KİTAP OLSUN OKUSUNLAR İSTİYORUM UMARIM ŞANSLIYIMDIR
    betulserkan06@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. öncelikle kitap yazılarına, onlar hakkındaki yorumlara ve özellikle kitap çekilişlerine bayılıyorum!
    "Amacı sadece gerçekten bir kitap hediye etmek" olan birisin. Çekilişi bilmemkaç yerde duyurun, orda yayınlayın, şurada paylaşın gibi dayatmalar yapmadığın için o kadar samimi geldi ki bu çekiliş!
    Katılmaktan büyük zevk duyarım ve bunun için seni gerçekten tebrik ederim bunu belirtmek istemiştim. :)
    Bir Dinazorun Gezileri'ni merak etmekte olduğumdan, ben de onun talibiyim :)
    ozge.abca@gmail.com

    YanıtlaSil
  13. Ateşe atlayanlara talibim.Ateş böceği yolunu beğenerek okmuştum.Zaten izleyicinim.Bloğunun bu tasarımı çok güzel ve sade.Ayrıca güzel tanıtımlar için teşekkür ederim.Daha ne olsun.

    YanıtlaSil
  14. Kitap çekilişlerini seviyorum. Bende en kısa zamanda yapacağım :) Blogunla tanışalı fazla olmadı ama harika içinde kendimi kaybediyorum :) kitapasigi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  15. kitapolan çekilişlere bayılıyorum:)
    umarım bana çıkar.kitaba çıkarsa karar versem olmaz mı;)
    mavi.umut@hotmail.com

    YanıtlaSil
  16. Merhaba... :) Öncelikle hepsi harika kitaplar ama bende Ateşböceği Yolu'na talibim.

    kitapliktaki_dunya@hotmail.com

    YanıtlaSil
  17. Ben de Ateşböceği Yolu'na talibim.Blogunuzun önceden takipçisi olmuştum.

    YanıtlaSil
  18. Ateşe Atlayanlar enteresan görünüyor (Konusuna, yorumlara bakmadım. Adını ve kapağını sevdim).

    Blogunu bir başka blog aracılığıyla kısa zaman önce keşfettim ve sevdim.
    Çekiliş için teşekkürler. Sevgiler,

    pbcelebi@gmail.com

    YanıtlaSil
  19. Blogu yeni gördüm izlemeye aldım takipteyim

    tarasokagi@gmail.com

    YanıtlaSil
  20. Merhaba Eren,

    Ateşböceği Yolu merak ettiğim bir romandı, ben de ona talip olayım;)

    Blogunu çok seviyorum, sıcak ve içten yazılarla dolu, daha ne olsun ki=)

    Sevgiler,

    mail: renklikitap@yahoo.com

    YanıtlaSil
  21. Bir Dinazorun Gezileri'ne talibim! Bir Dinazorun Anıları'ndan sonra merak ettiğim bir kitap zaten. Yazıda da belirttiğin gibi Urgan'ın samimi dilini okumak çok keyifli =)
    ebediyenedebiyat@gmail.com

    YanıtlaSil
  22. mis gibi bir mesaiye güzel bloglar okuyarak başladım, blog temanıza bayıldım ve bi de çekilişe katılıyorum hiç aklımda yokken... ateş böceği yolu'na talibim...
    sevgiyle,

    sirinozmen@gmail.com

    YanıtlaSil
  23. Merhaba :))
    Yeni bir izleyicinizim ve bloğunuzu şuan inceliyorum
    Kitaplara olan aşkım yüzünden blogunuzu çok beğendim.
    Sevmeyen biri bile burda kitapları sevebilir.
    Ben de Ateşböceği Yolu'na talibim.
    Hayırlısı olsun bakalım :)
    mail adresim:

    tuba_bilici@hotmail.com

    YanıtlaSil
  24. merhabalar
    öncelikle şunu söyliyim kitap seçimlerin çok güzel.insan bu kitapları görünce kayıtsız kalamıyo.özellikle "ateş böceği yolu" en merak ettiğim ^^

    sedauzunn@hotmail.com

    YanıtlaSil
  25. merhaba
    bende varım çok güzel bir fikir kitap çekilişi . ateş böceği yolu'na ben de atlibim umarım şanslıyımdır :)

    winpohu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  26. Yeni blogumla ilk çekilişe katılışım olacak.
    umarım şans bana güler :)
    Ateş Böceği Yolu'na talibim.

    soguksutsever@hotmail.com

    YanıtlaSil
  27. ne güsel bir çekiliş :)
    Erencim ben de varım :)
    Ateşböceği yolu ve ateşe atlayanlar'ı okumadım ..ikisinden biri olabilir , sevgiler.
    gonca.keskin@gmail.com

    YanıtlaSil
  28. Kitap çekilişi var dediler geldiim ! :)Ateş Böceği Yolu çok okumak istediğim bir kitap.Umarım bu şanslı kişi ben olurum.
    saganak_240@hotmail.com

    YanıtlaSil
  29. selam, ateşe atlaynlar yada bir dinazorun gezilerine talibim. DGS_birincisi_85@hotmail.com

    YanıtlaSil
  30. Merhaba Ben Nicholas Evans'ın kurt izi kitabını okuyup beğendikten sonra kesinlikle çekilişe ateşe atlayanlar için katılıyorum. Tabi olmazsa ateşböceği yolunu da isteyebilirim.Aynı zamanda blogunuzu twitterımda paylaşıyorum iyi günler (:
    burakuzumculer@hotmail.com

    YanıtlaSil
  31. merhaba. herkes ateşböceği yoluna talip olmuş.bnde onu istiyorum aslında :)
    dr.vilzan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  32. slm kitap seçimlerin harika.. içlerinden tek okumadığım olan ateş böceği yolunu çok merak ediyorum =)

    s.l.n_ybqhotmail.com

    YanıtlaSil
  33. Kime çıkarsa keyifle okumasını dilerim :)

    YanıtlaSil
  34. Kitaplar çok güzel :) Umarım bi taneside bana çıkar .

    YanıtlaSil
  35. bir dinazorun gezileri bana çıksın. son anda gireyim çekilişe. erinona85@yahoo.com

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...