23 Mart 2011 Çarşamba

Yeni Kitap Siparişi


Sırada bekleyen kitaplarıma aldırmadan yeni kitap siparişi verdim! Bu sefer kitapyurdu'ndan yaptım alışverişimi, her zamanki gibi oldukça avantajlı fiyatlarla tabi ki. Stephen King'in uzun zamandır sabırsızlıkla beklediğim kitabı "Kubbenin Altında"sını oldukça iyi bir fiyata aldığımı söyleyebilirim. Bir de şu aralar romantik bir şeyler okumak istiyorum o yüzden Nicholas Sparks'ın iki tane cep kitabını de sepetime ekledim. İlk defa onun bir kiatbını okuyacağım, doğrusu merak ediyorum çünkü onun kitabından sinemaya uyarlanmış bir kaç film (Notebook, Last Song ve özellikle de A Walk To Remember)izlemiş ve oldukça beğenmiştim. Son olarak da Paulo Coelho'nun Elif'ini merak ediyordum. Oldukça iyi bir alışveriş yaptım doğrusu. Kitapyurdu'nda (www.kitapyurdu.com) alışverişlerinizden, siteyi arkadaşlarınıza tavsiye ederek veya kitaplar hakkında yorum yaparak puan kazanıyorsunuz ve bu kazandığınız puanlarla puan kataloğundan alışveriş yapabiliyorsunuz. Sitede bir de sahaf bölümü var, burada kitaplarınızı satabilir veya değiş-tokuş edebilirsiniz.
Bu arada D&R'ın İstiklal Caddesi şubesinde de 50TL'lik alışverişinize 20TL'lik alışveriş kuponu hediyesi var, kampanya 31 Mart'a kadar geçerli ve kuponunuzu sadece o şubede kullanabiliyorsunuz. Ben yeni kitaplarımın gelmesini beklerken, Alkım kitabevinden 2 TL'ye sepetten aldığım "Patricia" isimli bir kitap okuyorum, Grace Livingston Hill 1939 yılında yazmış, bakalım beğenecek miyim?
Resim:www.haberkultur.net/upload/04_Aralik_2009_18_35_28_1439020038.jpg

0 kalem yazmış:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...