3 Kasım 2010 Çarşamba

Çaylak Ressam


Geçen haftalarda keşfettiğim süper bir blogdan bahsetmek istiyorum; çaylak ressam: www.rookiepainter.blogspot.com ! Bu sitenin sahibi her 3 haftada bir, bir fotoğraf yayınlıyor ve isteyenler bu resmi (her hangi bir bilgisayar programı kullanmadan, elle) istedikleri yöntemle yorumlayarak siteye yolluyorlar ve bunlar sitede yayınlanıyor. Genellikle basit fotoğraflar geliyor ama gerçekten çok farklı ve güzel eserler ortaya çıkabiliyor. Bu sefer ben de resim yollamaya kararlıyım, işte resimde "challenge 14"ü ve benim kuru kalemle yaptığım yorumumu görüyorsunuz, bir de suluboya denemeyi düşünüyorum...

2 yorum:

  1. Çok hoş bir fikri uygulamaya koymuş bir site. Sayende haberim oldu, çok teşekkür ederim.
    Çalışman için de tebrikler.

    YanıtlaSil
  2. Evet ben de çok seviyorum bu siteyi, aynı fotoğrafın farklı yorumlarını görmek çok keyifli oluyor, ben de siteye göndermesem de verilen çalışmayı yapmaya çalışıyorum, teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...