28 Ekim 2010 Perşembe

Geninne'in Sanat Blogu


Bugün Geninne Zlatkis'den bahsetmek istiyorum, onun blogunu tesadüfen keşfettim. Kendisi 43 yaşında meksikalı bir sanatçı, kendisi hakkında kısmında ev hanımı olduğunu yazmış ama şu ana kadar bir çok kitap kapağı resimlemiş, çizimleri defter kapaklarını veya yastık kılıflarını süslemiş, suluboya resimlerini satıyor. Çok yaratıcı şeyler var sitesinde, son olarak üzerine çeşitli desenler çizdiği yassı taşları satışa çıkarmıştı. Resimleri o kadar güzel ki, hem çok orijinal hem de insanın içini aydınlatıyor, özellikle kuş çizimleri... Bir de böyle resimde gördüğünüz tarzda mühürler yapıyor, bunları ben yaptım, silgi üzerine aktardığınız çizimleri bu işe özel oyma aletlerini kullanarak şekillendiriyorsunuz,daha sonra mürekkepe batırabilirsiniz veya ben suluboya ile renklendirdim. Geninne bu mühürleri her yerde kullanıyor; günlüğünü süslemekte, tebrik kartı yapmakta ve kahverengi eskiz kağıdı üzerine beyaz mürekkeple baskı yaparak kendine özel kap kağıtları hazırlamakta... Ben yeni başladım bunlar da ilk yaptıklarım, Geninne'in sitesinde bunların nasıl yapıldığı ile ilgili bir video bulabilirsiniz, bence çok ilham verici bir site. Sitenin adresi: http://www.blogdelanine.blogspot.com/.

0 kalem yazmış:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...