28 Eylül 2010 Salı


Elif Şafak'ın Araf'ını bitirdim, gerçekten değişikti. Özellikle Gail oldukça ilginç bir karakterdi, daha az sivri olsaydı kuşkusuz daha sempatik olurdu ama o zaman da Ömer'in ona aşık olması daha az ilginç olurdu. Gail ruhani şeylerle bu kadar ilgiliyken onun daha yumuşak olmasını beklerdim mesela veya yaptığı zehirli pasta ile arkadaşlarını zehirlememesini, bunu da gerçi manik-depresifliği ile açıklayabilirz herhalde. Tedirgin Ruh Çikolata Dükkanı'nda yaptığı çikolatalar da güzeldi ve saçına hep süslü bir kaşık takması da güzeldi hatta ben bile kaşık koleksiyonu yapsam mı dedim:) Ömer'i ise biraz bencil buldum, hele son sahnede yeni evlendiği eşi Gail ile taksiyle köprünün üzerinden geçerken kulaklıkla müzik dinlemesine sinir oldum..!! Yine bir sürpriz son.. Şimdi bir New York Times best selleri olan Ateşböceği Yolu isimli kitabı okuyorum.

0 kalem yazmış:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...