12 Haziran 2010 Cumartesi

Eveet blogumun tasarımını içeriğine uygun olarak değiştirdim..:) Eskisi de güzeldi gerçi ama dediğim gibi bu tasarım içeriğe daha uygun.. Reşat Nuri Güntekin'in Eski Hastalık isimli kitabını yarıladım, daha yeni konuya girebildik.. Şimdiye kadar okuduğum REşat Nuri Güntekin eserleri Çalıkuşu, Dudaktan Kalbe, Yaprak Dökümü, Kavak Yelleri ve Akşam Güneşi,daha sonra Ateş Gecesi'ni de okumayı düşünüyorum. Bu arada dün yine kütüphaneye gittim Virginia Woolf'un Mrs. Dollaway'ini aldım, Saatler filminde bu kitaptan bahsediliyordu. Sonra bir de Jane Austine'in "Akıl ve Tutku" (Orijinal ismi "Sense and Sensebility" olmakla birlikte farklı yayınevlerince farklı isimlerde çevrilmiş)isimli kitaplarını aldım. Bu arada Film Kulübü'ne de bakıyorum ara ara, zaten oldukça kolay okunuyor, hoş ve aynı zamanda bana filmler hakkında da fikir veriyor, beğendim:)

0 kalem yazmış:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...