15 Haziran 2010 Salı

Eski Hastalık'ı bitirdim, sonu beni oldukça şaşırttı. Gidişat hiç öyle göstermese de son ana kadar Züleyha ve Yusuf'un yeniden birleşeceğini sanıyordum oysa son anda Züleyha bazı itiraflarda bulunsa da sonunda ikisi de kendi yoluna gitti. Kitabın konusu; iki kişi arasında fiziksel çekim olsa da eğer anlaşamıyorlarsa, farklı dünyaların insanlarıysalar bu iş olmaz, gibi birşey:) Akıl ve Tutku'ya başladım, 16. sayfadayım sanırım. Gece hiç uyuyamadım, ben de kalkıp Film Kulübü'nü okudum biraz, o da hoşuma gidiyor. Anlatılan kişinin gerçek olması da ayrıca hoş, yazar oğlunun hayatından oldukça bahsetmiş, hatta oğlunu facebook'ta buldum:)) Filmler konusunda da oldukça yol gösterici, bununla birlikte roman şeklindeki tarzıyla da sonunu merak ettiriyor:) Bu arada Rebeka dün elime geçti, kitap 1941 basımı, önsözü oldukça komiğime gitti, "romanın bazı kısmlarını özetlemişler":))

0 kalem yazmış:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...